tisdag 25 mars 2008

Morgonkaffet

Gott med lite kaffe för att vakna upp. Dock råkade det bli lite blaskigt, men jag klagar inte.

När jag dricker något äckligt så brukar jag ändå trösta mig med att tänka "Det är i alla fall inte lika äckligt som hawthorn berry drink", en riktigt vidrig dryck som jag köpte i en asiatisk mataffär en gång. Tänk er en dryck som smakar lägereld. Helt obeskrivligt äcklig! Jag var fast besluten att dricka upp hela burken, men eftersom att jag fick en sådan konstig andedräkt (och folk i min omgivning led) så var jag tvungen att kasta bort burken.

Mitt blaskiga kaffe är så mycket godare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha

Anonym sa...

Jag har aldrig smakat lägereld...

e sa...

Då har du inte testat Organic Cola som finns att inhandla på klippet. Denna dryck har en smak utav döden, och man kan bara föreställa sig att det är nån baltisk produktion.

Kame Kamikaze sa...

Haha. Jag har testat organic cola. Den är mest smaklös. Denna lägereldsdryck luktar bränt kol + kemisal + lägereldssång. Smakar desto värre.

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA xD det va kul...

Anonym sa...

jag vill smaka lägereld. är det varmt att dricka det också? :O